teks

^_^ ..
apa yang ditaip ini sebagai sebuah perkongsian dan buat bacaan siapa yang sudi ^_^ ..
sekadar ruang menulis dari lubuk hati ^_^ penulis, berimaginasi sendiri dan diluahkan dalam bentuk cerita. terima kasih pada yang sudi membaca. semuanya hanyalah taipan jari jemari penulis blog hijau ^_^ ini...


PsssStt ; buat yg sudi follow
jgn lupa tinggalkan link pada shoutbox ya ^_^
nanti boleh saya jenguk sana pula..

Followers

Saturday 30 July 2011

belum terlambat..

sekadar nak meluang masa. dan meluahkan kata.. mengisi hari dan melewatkan waktu.. apa yang ada hanya dari hati.. bermula dari pengamatan, pembacaan, motivasi dan kenalan.. siapa saja boleh melakukan, luah apa yang ada, dari membiar terperuk sendiri sekurangnya kita mengenal diri, tahu di mana letaknya hati, dan cuba mengenal orang sekeliling..

setiap kata yang terlakar difikiran salurkan ke hati nilai sendiri sebelum diberi nilai orang, yakin + usaha dan jangan takut dikritik, (sebenarnya jangan takut digelakkan)

diri kita adalah kita sekalipun begitu pandangan sekeliling pada yang positif kita terima dan yang negatif diambil untuk dijadikan iktibar sehari-hari sebagai cabaran bukan pelemah..
jom-jom kita menulis, tulis apa hendak di tulis, tulislah impian, tulis lah pengalaman.

wahh.. diri ini sendiri pun masih dalam proses belajar dan mengenal, dan sedang mencari bagaimana dan apa yang sesuai, apakah buat tentang itu, apakah sesuai dengan ini?

apapun hanya sekadar berpendapat.. dan tersangat ingin mencuba terima kasih pada yang sudi membaca celoteh ini..

jom-jom kita cari apa minat diri kita.. (^_^)
terime kasih sudi baca.. dan sudi-sudi la komen..

0 budak comel dah komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...