teks

^_^ ..
apa yang ditaip ini sebagai sebuah perkongsian dan buat bacaan siapa yang sudi ^_^ ..
sekadar ruang menulis dari lubuk hati ^_^ penulis, berimaginasi sendiri dan diluahkan dalam bentuk cerita. terima kasih pada yang sudi membaca. semuanya hanyalah taipan jari jemari penulis blog hijau ^_^ ini...


PsssStt ; buat yg sudi follow
jgn lupa tinggalkan link pada shoutbox ya ^_^
nanti boleh saya jenguk sana pula..

Followers

Monday 5 September 2011

dah abis raya

dah habis raya dan ramadhan juga sudah berlalu.. baru seminggu terasa rindu pada bulan ramadhan.. nak tunggu ramadhan tahun depan, bila? berapa hari? berapa bulan lagi? jauh tu. apa pun bulan syawal yang masih berjalan dalam detik ini kita rebut pula puasa 6 ganjarannya setahun berpuasa.. ^__^ jom2..

sudah hampir sebulan blog ni tak dibuka, cepat benar diri ini leka dan hilang semangat. otak dah tak pandai nak mencari idea, jari tangan pun dah kaku.. adess... malas yee..

duduk rumah sambil goyang kaki menunggu peluang kerja ni patutlah mencari sesuatu untuk di isi. hati ni memang teringin nak menulis tapi dah tinggal baru beberapa minggu dah tak keluar idea.. huhuh apa nak jadi laa..

apa pun selamat bersekolah buat adik-adik yang dah mula melangkah ke sekolah raya dah habis.. tapi kakak belum habis raya lagi.. hehehehe..

nak cuba mencairkan otak yang beku ni.. salam syawal buat semua... ^_____^
terime kasih sudi baca.. dan sudi-sudi la komen..

0 budak comel dah komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...