teks

^_^ ..
apa yang ditaip ini sebagai sebuah perkongsian dan buat bacaan siapa yang sudi ^_^ ..
sekadar ruang menulis dari lubuk hati ^_^ penulis, berimaginasi sendiri dan diluahkan dalam bentuk cerita. terima kasih pada yang sudi membaca. semuanya hanyalah taipan jari jemari penulis blog hijau ^_^ ini...


PsssStt ; buat yg sudi follow
jgn lupa tinggalkan link pada shoutbox ya ^_^
nanti boleh saya jenguk sana pula..

Followers

Wednesday 7 September 2011

ucapan hari ini... ^_^

Zaman kecil-kecil kawan berkeliling. Dari ,kawan main, kawan gaduh, kawan nangis, kawan makan, kawan mengumpat pun ada (hehehe), kawan2 sehobi, dan kawan yang sentiasa di sisi tanpa sedar.

Sekarang? kawan-kawan ini masih ada. sama ada kawan-kawan zaman kecil dan masih kekal berhubung dan juga kawan yang hadirnya baru kelmarin, setiap kali melangkah naik ke alam baru ke tempat baru sebetulnya bukan meninggalkan kawan-kawan lama tapi menambah kenalan dan kawan baru. menambah daftar kawan dan juga makin banyak golongan kawan yang ditemui.

Zaman sekolah menegah ada dua tiga orang kawan yang sama hobi. menulis! tapi hobi ni kite-kite yang menulis je tau kan? kan? kawan2.. sekarang kawan sehobi ni cakap tak sempat nak menulis dah. sibuk. tak apa nanti adalah masa tu..

Masa sekolah menengah pernah cuba hantar karya masuk pertandingan anjuran sekolah. tapi penakut punya pasal sanggup letak nama kawan, ^_^ sampai hari ni rasanya tak kesampaian nak ucap terima kasih kerana sudi maju ke pantas yang tak seberapa menerima hadiah bagi pihak kawan dia yang penakut ni.. tak sangka cerpen tak seberapa yang di hantar masih layak menerima hadiah. terima kasih kawan, sanggup meminjam namamu sebagai penulis.

Masa yang berlalu terus jauh meninggalkan waktu. sedar-tak sedar dah habis zaman sekolah. lamanya tak menulis. dah berkarat otak ni nak berpusing mencari idea. tatabahasa melayu yang mula tumpul dan hilang. tapi mana boleh biarkan.
tiba-tiba terjumpa kawan-kawan dari group KEN . terima kasih atas tunjuk ajar yang diberi kawan-kawan dari group ni.

Buat sekian lamanya tak menulis teringin pula nak menulis lagi. dan hasilnya ialah dengan tersia cerpen pertama di penulisan2u untuk bacaan umum, terima kasih buat penulisan2u kerana sudi menyiarkannya.

Rupanya masih banyak kelemahan. tatabahasa, format, dan bahasa yang tunggang langgang. tapi terima kasih buat kawan-kawan yang sudi menegur kesalahan yang ada, dan kawan-kawan yang sudi menjawab persoalan tentang bahasa. terima kasih buat kawan sudi menjadi cikgu yang menunjuk ajar. sikit atau banyak bukan menjadi soal tapi prihatin kerana sudi menjawab yang ku inginkan.. ^_^ terima kasih.

Kawan yang sudi membaca tulisan burukku. kawan yang sudi membaca tulisan kali pertamaku, dengan tak malu telah disyorkan oleh penulis sendiri (hehehe) terima kasih kerana baca.

Malas tu kadang timbul juga. tapi ada kawan yang sanggup sama-sama keluar idea untuk menulis. sebenarnya untuk tolak diri sendiri agar ' rajin sikit' menulis. dengan idea yang kering ni timbul rancangan lain. minta seorang kawan untuk saling berlumba menulis. terima kasih sudi menerima lomba menulis ni ^_^..

Dan buat pembaca yang sudi melawat sebentar dan membaca blog yang tak seberapa ini juga terima kasih ya kawan-kawan..

^_^ terima kasih
terime kasih sudi baca.. dan sudi-sudi la komen..

0 budak comel dah komen:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...